Stay In Touch

Smartnet Sosyal Medya
  • E-Ticaret
  • B2B – B2C

Online Satış

Online alışveriş ülkemizde çok da yeni bir kavram olmamasına karşı pek çok kullanıcı tarafında yeni yeni keşfediliyor. Birçok kullanıcı zamandan tasarruf etmek, indirimlerden yararlanmak ve benzeri sebeplerle e-ticareti kullanmaya başladı. Online alışveriş yapmaya başlayan her kullanıcı bu sektörün gelişmesi açısından son derece önemli.

Kullanıcılar onlarca yıldır alışılagelmiş klasik alışveriş yöntemlerinden yavaş yavaş vazgeçerek online alışverişe ağırlık vermeye başladı. Bu durumun önemli nedenleri arasında saatlerce mağaza mağaza gezerek ürün aramak yerine istenilen ürünlere birkaç tık aracılığıyla ulaşmak istenmesi.

Klasik alışveriş yerine online alışveriş sitesiyle daha çok müşteriye ulaşma imkanınız var. Satışını yaptığınız ürünlerin reklamlarını İnternet ve Sosyal Medya aracılığıyla klasik alışveriş yöntemlerine kıyasla çok daha rahat bir şekilde yapabilirsiniz.

Online alışverişin satıcı açısından bir başka kolaylığı da ürünlerin sergileneceği fiziksel bir mekâna ihtiyaç duyulmaması. Ürünler online alışveriş sistemine eklenerek müşterilere şık ve etkileyici bir şekilde sunulur.

Online alışveriş ile müşterilerinizle iletişim kurmak ve fikirlerini almak anket uygulamalarıyla daha kolaydır.

Sonuç olarak her gün çok daha fazla kullanıcı online alışverişi klasik alışverişe tercih etmektedir. Durum onu gösteriyor ki kısa bir zaman içerisinde klasik alışverişin yerini online alışverişin alacak. Siz de zaman kaybetmeden klasik alışverişin dışına çıkıp online ortamda yerinizi almalısınız.

E-Ticaret Paketleri

E-ticaret sitenizi kurma aşamasında kullanacağınız bir yazılım olması gerekiyor elbette. Gereken yazılımı kendiniz geliştirirseniz sürekli güncelleyerek yazılımınızın eksiklerini kapatabilirsiniz. Fakat hazır bir yazılım kullanmaya karar verirseniz dikkat etmeniz gereken hususlar olduğunu unutmayın.

- Yazılımcı firmayla görüşmeye başladığınızda kendilerinden tam olarak ne istediğinizi doğru olarak ifade etmeniz sizin için en uygun paketi almanıza yardımcı olacaktır. Böylece kullanmayacağınız özelliklerin olduğu bir pakete para ödemek zorunda kalmazsınız.

- Sitenizin müşteriler tarafından aktif bir şekilde tercih edilmesini istiyorsanız onlara her türlü kolaylığı sağlamalısınız. Müşterilerinizin alışverişlerini sorunsuz bir şekilde tamamlaması sizi tekrar tercih etmeleri için oldukça geçerli bir nedendir. Bunların yanı sıra kargo ve sanal pos sistemlerinizin de sorunsuz olarak çalışması gerekmektedir.

- Yazılımınızda olması gereken bir diğer özellik ise müşterilerinizin siteye tekrar girmesini sağlamak için indirim kuponları, hediyeler veya bedava kargo gibi seçenekler olacaktır. Bu sayede mevcut müşterilerinizin memnuniyetini kazanırken yeni müşteriler de kazanabilirsiniz.

- Yazılımınızı satın alacağınızın firmanın müşteri hizmetlerinin kaliteli olması gerekmektedir. Yaşayacağınız herhangi bir sorunda karşınızda bir yetkilinin olması sorunlarınızın çözümü için oldukça önemlidir.

- Son olarak birlikte çalışacağınız firmanın yazılımını sürekli geliştirilmesi rakiplerinizden geride kalmamanız için çok önemlidir. E-ticaretindevamlı gelişen bir teknolojidir. Şu anda kullandığınız yazılım birkaç ay sonra eski sürüm kalabilir. Bu nedenle sürekli geliştirilen bir yazılıma sahip olmanız gerekmektedir.

Elektronik Ticaret ve Entegrasyonları

E-Ticaret, aynı anda onbinlerce, yüzbinlerce ürünün sitenizde sergilenmesi ve bunların son kullanıcıya satışı demektir. E-ticaretin doğası gereği ürünlerinizi stokta tutmanıza gerek yoktur ve ürünü satınca tedariğini yapabilir, müşteriye gönderebilirisniz. Ama işin çalışma şekline gelince, bu kadar ürünü yönetmek ve satmak işlem açısından kendi içinde zorluklar barındırmaktadır. Gerek bu ürünlerin stok ve fiyat takibi, gerekse bir ürünün birden çok tedarikçiden sağlanması sürecinin yönetimi olsun, arka planda pek çok farklı işlem bulunmaktadır. Bir de, satış sonrasında muhasebesel işlemler vardır ki bu da sipiş sayısı arttıkça artan bir yük getirmektedir. Tüm bu işlemler göz önüne alınınca bir e-ticaret sitesinin beş ayrı entegrasyona ihtiyaç duyabilmektedir.

Tedarikçi Entegrasyonları

E-Ticaret sitenizde satacağınız ürünlerin hepsini sizin girmenize gerek yoktur. Bunlar için birçok firma size XML alt yapısı ile ürün, fiyat, stok, resim, bilgi vb. sağlamaktadır. Bu entegrasyonalr ile sitenize çok kısa bir sürede gerçek stoklu onbinlerce, yüzbinlerce stok ekleyebilirsiniz.

Ürün Yayınlama

E-Ticaret sitenizde sadece ürün bulundurmak değil bunları satmanız da gerekmektedir. Bu ürünleri satmanın bir yolu da ürün kıyaslama sitesi entegrasyonlarıdır. Bunlar için değişik XML’ler gerekmektedir. Sağladığınız XML’ler ile bu ürünleri bu sitelere rahat bir şekilde ekleyebilirsiniz.

Google Entegrasyonu

Günümüzde en büyük arama motoru Google’dır. E-Ticaret sitesinde de ürün satmak istiyorsanız sitenize yeni gelen kullanıcılara ihtiyacınız olacaktır. Bu trafiği size sağlayacak en büyük site Google’dır. Google’ da yer alan birçok araç bu amaca hizmet etmektedir.

Muhasebe Entegrasyonları

E-Ticaret sitesinde temel hedef ürün satmak ise ikinci hedef de ürünlerin tedariği ve ödeme işlemlerinden sonra müşteriye teslim edilmesidir. Ancak o zaman işlem bitmiş sayılmaktadır. Muhasebe entegrasyonları ile sitenizde bir satış gerçekleştikten sonra burada siz herhangi bir işlem yapmadan bu siparişler muhasebe sisiteminize gelmekte ve buradan irsaliye ve fatura işlemleri gerçekleşince muhasebe sisiteminiz tekrar e-ticaret ile etkileşerek işlemi bitirmektedir.

Sanal Pos Entegrasyonları

Günümüzde e-ticaretin bu kadar hızlı büyümesinin bir diğer nedeni de Türkiye’deki bankaların e-ticaret için sanal poslar oluşturmasıdır. Bu poslar sayesinde müşteriler de İnternet üzerinde sanki gerçek mağazadan alışveriş yapıyormuş gibi kredi kartları ile taksit seçenekleri kullanarak alışveriş yapabilmektedirler.

Paket seçenekleri

Smartnet E-Ticaret

B2B – B2C

Hizmetlerimiz
Sosyal Medya

Sosyal Medya denilince ilk akla gelen Facebook ve Twitter’ın yanı sıra Friendfeed, LinkedIn, YouTUbe, Flickr ve daha birçok ağ, kullanıcıların resim, video veya durum paylaşım yaptıkları yerler olmaktan öte markaların müşterilerine dokunabilme şansı sağladıkları platformlar bugün.   Detay

Google

SEO, “Arama Motoru Optimizasyonu” veya “Arama Motoru Optimize Edici” için kullanılan bir kısaltmadır. Arama motorları tarafından sitelerinizin daha kolay bulunabilir hale getirilmesi amacıyla uygulanan bir yöntemdir.   Detay

Tasarım

Web sayfanızı ilk defa ziyaret eden için de, devamlı ziyaret eden için de web sayfasının etkileyici bir görünümünün olması önemlidir. Kötü tasarım, sayfanın yazılım hataları vermesi, sayfanın geç açılması firmanızın imajına zarar verir.   Detay

Bayim İnternette™

Bayim İnternette™, bayi ağı olan kurumsal firmaların merkez, bayi ve müşteri ilişkilerinin takip ve denetimini sağlarken, bayilerinin de kurumsal web sitelerine sahip olmalarına imkan veren Internet tabanlı profesyonel bir iletişim platformudur.   Detay

Medya Satın Alma

Medya planlaması reklamcının mesajını hedeflediği kişilere ulaştırmak üzere medyanın ne şekilde kullanılması gerektiğinin belirlenme sürecidir.   Detay

Mobil Uygulamalar

Günümüzde Mobil cihaz kullanıcı sayısı büyük bir hızla artmaktadır. Mobil İnternet bağlantı hızının (3G), yerel internet hızına rakip olmaya başlaması ile şirketlerin Mobil Uygulama ihtiyaçları kaçınılmaz olmuştur.   Detay

Harita Uygulama

Özellikle bayi ve yetkili hizmet sağlayıcı ağlarına sahip firmaların Google Maps hizmeti kullanılarak dinamik bir şekilde Türkiye haritası üzerinden istenilen kriterlere (bayi tipi, bayi hizmet özellikleri vb.) uygun olarak düzenleyerek, kullanıcıların firmaya ait tüm hizmet noktalarını bulmaları ve yol tariflerini almaları konusunda çok büyük kolaylık sağlamaktadır.   Detay