DDM

Toyota Kurumsal Kimliğini Yenilendi

Toyota Kurumsal Kimliğini Yenilendi

2 20 Temmuz 2020 itibariyle Toyota Kurumsal Kimlik uygulaması tüm dünyada hayata geçti. Yeni sade tasarım, Toyota'nın ilerici, yenilikçi, çağdas bir mobilite markası olduğuna, aynı zamanda da yüksek kalitede ve arzu edilen ama hala ulaşılabilir bir marka vurgusu yapıyor.

Hali hazırda çok yüksek tanınırlığa sahip olan eski logo (istemli tanıma: %78, istemsiz tanıma: %83) bu ufak dokunuşlarla çok daha yükseklere taşıyacak. Yeni kurumsal kimliği kurgularken günümüzde çok sık kullanılan dijital mecra ve temas noktalarıyla uyumlu olmasına dikkat edildi.

20 temmuz 2020 itibariyle Toyota Türkiye'nin tüm dijital varlıkları ile beraber SmartDDM projesi de yeni kurumsal kimliğe uygun şekilde güncellenerek hayata geçirildi. Toyota Türkiye SmartDDM projesi ile 2015 yılından bu yana 59 bayi web sitesi ile müşterilerini dijital platformlarda modeller hakkında bilgilendirme, test sürüşü ve servis randesvusu almaları için yetkili satıcılarıyla bir araya getiriyor.