DDM
Toyota Kurumsal Kimliğini Yenilendi

Toyota Kurumsal Kimliğini Yenilendi

20 Temmuz 2020 itibariyle Toyota Kurumsal Kimlik uygulaması tüm dünyada hayata geçti. Yeni sade tasarım, Toyota'nın ilerici, yenilikçi, çağdaş bir mobilite markası olduğuna, aynı zamanda da yüksek kalitede ve arzu edilen ama hala ulaşılabilir bir marka vurgusu yapıyor.

CODE
Audi Türkiye Stok Bulucu uygulaması yayında

Audi Türkiye Stok Bulucu uygulaması yayında

Audi Türkiye, Audi AG’nin global stratejisi ve hedeflerine paralel, olarak hayata geçirdiği dijital uygulamalara bir yenisini daha ekledi. Audi Türkiye için markanın web sitesine entegre ettiğimiz Stok bulucu (stock locator) sayesinde tüketiciler sahip olmak istedikleri modelin hangi Yetkili Satıcı’a olduğunu kolayca tespit edip, yetkili satıcı ile kolayca irtibata geçebiliyorlar.

DDM
Audi Dijital Dönüşüm Projesi Başladı

Audi Dijital Dönüşüm Projesi Başladı

Her markanın kurumsal kimliğine özel güncellenebilir ve yönetilebilir web site hizmetlerimizi bayilerin yakından tanıması için Smartnet ekibi olarak Audi Türkiye’nin Bodrum’da düzenlediği bayi toplantısına katıldık. Projemizi bayilere daha iyi anlatabilme fırsatı bulduğumuz bayi...